<body topmargin="0" leftmargin="0" bgcolor="#F9F8EC" bgproperties="fixed"><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12814790\x26blogName\x3d%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D9%88+%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D8%B6\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://bayaaz.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://bayaaz.blogspot.com/\x26vt\x3d2065659182679175016', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Tuesday, June 13, 2006

ایک خیال ، تین شاعر

میں خیال ہوں کسی اور کا مجھے سوچتا کوئی اور ہے سرِ آئینہ میرا عکس ہے ، پسِ آئینہ کوئی اور ہے (سلیم کوثر) جسے چاہا نہیں تھا وہ مقدر بن گیا اپنا کہاں بنیاد رکھی تھی کہاں گھر بن گیا اپنا (اعتماد صدیقی) جسے چاہا تھا وہ ملا نہیں جو مجھے ملا وہ مرا نہیں مرا ہمسفر کوئی اور تھا کوئی دوسرا مرے ساتھ ہے (احمد کمال حشمی)



3: تبصرہ جات

: نے کہا Blogger افتخار اجمل بھوپال

سلیم کوثر صاحب تڑپ رہے ہوں گے ۔ اُن کے شعر کی ٹانگ توڑ دی آپ نے ۔ شعر ہے

میں خیال ہوں کسی اور کا مجھے سوچتا کوئی اور ہے

سرِ آئینہ میرا عکس ہے - پسِ آئینہ کوئی اور ہے

6/13/2006 07:06:00 PM

 
: نے کہا Blogger باذوق

معذرت
میں نے درست کر دیا ھے
غلطی بے دھیانی میں ہو گئی

6/13/2006 08:07:00 PM

 
: نے کہا Anonymous Anonymous

بازوق صاحب اپکو بیاض میں خوش آمدید ۔۔۔

:)

6/14/2006 01:45:00 AM

 

Post a Comment

<< صفحہ اول

بیاض کیا ہے؟

بیاض اردو شاعری اور ادب کا نچوڑ ہے

اراکینِ بیاض

اسماء

عمیمہ

حارث

میرا پاکستان

طلحہ

باذوق

حلیمہ

بیا

میاں رضوان علی

بیاض میں شمولیت؟

اگر آپ بیاض میں شامل ہونا چاہتے ہیں تو یہ قوائد پڑھ لیں، بعد از اپنے نام اس ای میل پر بھیجیں۔

دیکھنے میں دشواری؟

اردو کو بغیر دشواری کے دیکھنے کے لیے یہاں سے فونٹ حاصل کریں۔

گذشتہ تحریرات:

Powered by Blogger

بلاگ ڈیزائن: حنا امان

© تمام حقوق بحق ناشران محفوظ ہیں 2005-2006